Kleuranalyse voor bedrijven

Workshops 'kleurenanalyse' zijn leuk om te doen met groepen zo als vriendinnen of collegaĒs maar ook als bedrijfsuitje of personeelfeest. Een kleuranalyse wordt gedaan als invulling of aanvulling op het programma van een personeelfeest of bedrijfsevenement. Behalve algemene informatie over kleurgebruik en belijning in kleding word er ook aandacht besteed aan enkele analyses die als voorbeeld dienen. Erg leuk voor zowel de heren als de dames, aangezien iedereen er met de juiste kleuren er beter uit ziet en het extra aandacht geeft aan uw personeel.

Een workshopprogramma kan er als volgt uit zien:

Kleuranalyse voor particulieren

Oogkleur, huidskleur, haarkleur - alles wordt aan de mens geschonken door moeder natuur en creŽert een specifieke karakteristiek van uw eigen beeld.
Tijdens de kleuranalyse gaan wij bepalen wat uw individuele palet van kleuren is met behulp van professionele materialen. U zult zien hoe bepaalde kleuren uw voorkomen verbeteren, terwijl andere kleuren het juist naar beneden halen en zelfs uw gezicht vaal kunnen maken.
U leert de kleuren te gebruiken die de helderheid en diepte van de ogen accentueren, de huid gezond laten stralen en uw voorkomen verjongen.
Een persoonlijk kleuranalyse maakt het shoppen aangenamer en veel makkelijker en brengt meer kleur in uw garderobe en uw leven.
Een kleuranalyse geeft u alle antwoorden, laat u zien wie u echt bent en zal uw natuurlijke schoonheid accentueren.

Voordelen van een kleuranalyse:

Voorafgaand aan dit overleg is het noodzakelijk dat de make-up verwijderd is; geen foundation, oogschaduw, lippenstift etc.
Ook dienen contactlenzen en een bril af te worden gedaan en bestaat er een kans dat het haar afgedekt zal worden met een bandage.
Het is niet aanbevolen om een consult te doen als u een zongebruind kleurtje hebt van bijvoorbeeld vakantie, houdt in uw achterhoofd dat u het meeste baat heeft bij een kleuranalyse wanneer deze is gedaan met de huidskleur die u het grootste gedeelte van het jaar heeft.

Kleur- en stijlanalyses worden bij de klant thuis uitgevoerd, omdat men zich daar om psychologische redenen meer vertrouwd voelt. Dit is een belangrijk aspect voor een goede analyse.

De duur van een kleuranalyse is 2 uur